تجهیزات شبکه

کمپانی میموسا و رادیو های میموسا

mimosa میموسا

میموسا یک برند باکیفیت در زمینه تجهیزات شبکه است. قدرت بالا و تنوع در محصولات یکی از نقاط قوت این برند در حوزه رادیو های وایرلس است. این شرکت با ارائه انواع رادیو ها با ویژگی های متفاوت جهت استفاده انواع مشاغل، رضایت بسیار زیادی را کسب کرده. این رادیو ها مزیت های زیادی دارد که یکی از انها انتقال دیتا با سرعت 1.5  Gbps است.

در ادامه این بلاگ از آوای شهر امن با یکی از رادیو های شرکت میموسا آشنا می‌شویم.

رادیو وایرلس میموسا مدل C5c :

رادیو C5c  برای ارتباط PTP و PTMP مناسب است.

این رادیو قابلیت های زیادی دارد، برای مثال رادیو C5c توانایی پشتیبانی از باند فرکانسی 6 گیگاهرتز ر ا دارد. این قابلیت به رادیو وایرلس C5c این اجازه را می‌دهد تا در حضور لایسنس مخصوص با فعال کردن باند 6 گیگاهرتز، در مکان های شلوغ با آلودگی فرکاسی بالا، سیگنالی با کیفیت مناسب دریافت کنیم.

این رادیو در حالت  PTMP از قابلیتی به نام بهینه سازی فرکانسی

(Spectrum Reuse Synchronization) یا به اختصار SRS  برخوردار است. با استفاده از این فناوری، اکسس پوینت به صورت خودکار دریافت و ارسال اطلاعات برای کاربر را زمانبندی و کنترل می‌کند. با این قابلیت رادیو وایرلس C5c  بر خلاف ویژگی تایم اسلات ثابت میتوان به شکل شگفت آوری فضای فرکانسی و پهنای باند را بهینه سازی کرد.

برای استفاده از این دستگاه نیاز به انتن های دو قطبی یا همان Dual Polarization نیاز داریم که به وسیله پیگ‌تیل های مدل RP-SMA به همدیگر متصل می‌شوند.

این رادیو علاوه بر پشتیبانی از POE  و باقی موارد نام برده شده دارای GPS هم هست.

برای تامین برق  رادیو میموسا مدل C5c  از آداپتور 24-56 ولت استفاده می‌شود. در نظر داشته باشید که مصرف برق این رادیو در بیشترین حالت به 12.9 وات می‌رسد.

 

اطلاعات تکمیلی :

  • وزن : 295 گرم
  • سرعت انتقال داده‌ها : Max Throughput: : PTP/PTMP: ۷۰۰ Mbps IP (۸۶۶ Mbps PHY)
  • تعداد آنتن : دو عدد
  • گواهینامه‌ ها : FCC Part ۱۵.۴۰۷ and Part ۹۰Y, IC RSS۲۱۰, CE, ETSI ۳۰۱ ۸۹۳/۳۰۲ ۵۰۲
  • منبع تغذیه: Max Power Consumption:۱۲.۹ W• System Power Method:Passive PoE (۲۴-۵۶VDC) • PoE Power Supply:Passive PoE compliant, ۴۸-۵۶ V Power over Ethernet supply (included

 

نکاتی که باید هنگام نصب در ذهن داشته باشید:

رادیو C5c میموسا قابل نصب روی دکل به وسیله بست فلزی یا پلاستیکی می‌باشد. باید در نظر بگیرید که هنگام خروجی کابل به سمت پایین باشد چرا که این رادیو برای استفاده outdoor طراحی شده است. درجه حفاظت این رادیو IP55 ست و پیشنهاد می‌شود از کابل CAT6 شیلد دار برای نصب استفاده کنید.

 

ارتباط گستر آوای شهر امن ؛ نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات میموسا

 

ارتباط گستر آوای شهر امن بیش از یک دهه است که به عنوان مرکز تخخصی فروش و خدمات پس از فروش محصولات میموسا در ایران، در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. فروش، راه‌اندازی و تعمیر انواع رادیو های میموسا، یکی از تخصص‌های اصلی ما در واحد نمایندگی محصولات میموسا در ارتباط گستر آوای شهر امن محسوب می‌شود.
در صورتی که به خدمات پس از فروش رادیو های میموسا از جمله نصب و راه اندازی نیاز دارید، تنها کافیست با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط گستر آوای شهر امن تماس بگیرید.

تکنیسین‌های فنی ارتباط گستر آوای شهر امن با کسب سال‌ها تجربه در زمینه خدمات رادیویی میموسا، راه اندازی و برنامه‌ریزی انواع رادیو های میموسا، تمامی خواسته‌های مدیران کسب و کار از برقراری ارتباطات رادیویی خود را در کمترین زمان ممکن، برآورده خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *