تجهیزات شبکه, دسته‌بندی نشده

دیش های وایلینک و ارتباطات رادیویی

وایلینک wilink

برای انتقال داده بین دو نقطه، راه‌های مختلفی وجود دارد. می‌توان از فیبر نوری، کابل کواکسیال، یک زوج رشته سیم مسی یا روش‌های دیگری برای انتقال استفاده کرد. همچنین، در صورتی که از هیچ یک از این روش‌ها استفاده نشود، می‌توان از امواج رادیویی برای انتقال داده استفاده کرد. این روش به عنوان ارتباط وایرلس شناخته می‌شود. برای استفاده از این روش، یک آنتن و یک رادیو در مبدا و یک آنتن و یک رادیو در مقصد لازم است. در ادامه این مقاله از بلاگ آوای شهر امن میخواهیم به مزایا و معرفی شرکت پایون اریا و دیش های وایلینک بپردازیم

شرکت پایون آریا در زمینه طراحی، ساخت و تولید انتن و رادیوهای مخابراتی فعالیت می‌کند. این شرکت به عنوان تولید کننده آنتن‌های وایلینک عمل می‌کند و همچنین نماینده رسمی شرکت اینفینیت وایرلس روسیه در زمینه رادیو است. در زمینه انتن، تمام فرآیند طراحی، ساخت و تولید در داخل کشور انجام می‌شود، اما رادیوها اغلب وارداتی هستند و تنها بخشی از آنها در داخل کشور ساخته می‌شود.

تمامی محصولات شرکت پایون آریا تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت کرده‌اند. آنتن‌های وایلینک که توسط این شرکت تولید می‌شوند، تنها آنتن‌هایی هستند که دارای 1 دی‌بی آنتن هستند، به این معنی که برد آنتن‌ها در محدوده 24 تا 35 dbi قرار دارد. در مقابل، شرکت‌های دیگر ممکن است آنتن‌هایی با برد 24dbi یا 27dbi  یا حتی 31dbi تولید کنند. پایون آریا آنتن‌های خود را با دو نوع استاندارد و ضد نویز عرضه می‌کند. استاندارد ها یا پارت نامبرهای SPA (Standard Parabolic Antenna) و HSPA (Hyperformance Parabolic Antenna) برای آنتن‌ها استفاده می‌شود.

مزیت رقابتی دیگری که آنتن‌های شرکت پایون آریا دارند، مربوط به بازه فرکانسی آنتن‌ها است. در حوزه ارائه اینترنت به مردم، بسیاری از نهادها و شرکت‌ها شکایت دارند که بازه فرکانسی‌های آزاد برای استفاده در دسترسی به اینترنت محدود شده است. به عنوان مثال، باند 5 یکی از باندهایی است که بسیار شلوغ است و بسیار سخت است تا فرکانس‌های خوبی در آن باند به دست آورد. بنابراین، راه حلی برای این مشکل چیست؟ راه حل این مشکل استفاده از آنتن‌هایی است که در محل فعالیت خود دارای نویز کمتری هستند. با استفاده از آنتن‌های با نویز کمتر، امکان برقراری ارتباط با کیفیت بهتر در باندهای شلوغ‌ تر فراهم می‌شود.

بسیار عالی است که پس از تحقیق و توسعه به مدت یک سال و نیم، آنتن‌های شما بازه فرکانسی خاصی را پشتیبانی می‌کنند. آنتن‌های با پارت نامبر SPA (آنتن‌های استاندارد) از 4.8 گیگاهرتز تا 6.5 گیگاهرتز و آنتن‌های HSPA (آنتن‌های ضد نویز) از 4.7 گیگاهرتز تا 6.5 گیگاهرتز را پشتیبانی می‌کنند. این آنتن‌ها برای رادیوهایی که در این بازه فرکانسی فعالیت می‌کنند، مناسب هستند. به عنوان مثال، رادیو Mimosa C5c یک پکیج بسیار خوب است که با آنتن‌های وایلینک همراه است و قادر است پهنای باند بسیار بالا را در باندهای 4 و 6 ارائه دهد. این امکان به شما می‌دهد تا از این پکیج برای ارتباطات با پهنای باند بالا بهره ‌برداری کنید.

 

 

ارتباط گستر آوای شهر امن ؛ نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات وایلینک

 

ارتباط گستر آوای شهر امن بیش از سال‌ها است که به عنوان مرکز تخخصی فروش و خدمات پس از فروش محصولات وایلینک در ایران، در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. فروش، راه‌اندازی و تعمیر انواع دیش های وایلینک، یکی از تخصص‌های اصلی ما در واحد نمایندگی محصولات وایلینک در ارتباط گستر آوای شهر امن محسوب می‌شود.
در صورتی که به خدمات پس از فروش دیش های وایلینک از جمله نصب و راه اندازی نیاز دارید، تنها کافیست با کارشناسان و مشاورین ما در ارتباط گستر آوای شهر امن تماس بگیرید.

تکنیسین‌های فنی ارتباط گستر آوای شهر امن با کسب سال‌ها تجربه در زمینه خدمات پس از فروش وایلینک، راه اندازی و برنامه‌ریزی انواع دیش وایلینک، تمامی خواسته‌های مدیران کسب و کار از برقراری ارتباطات وایرلس خود را در کمترین زمان ممکن، برآورده خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *