تلفن

سانترال پاناسونیک چیست و چه کمکی به کسب و کار میکند؟

سانترال

اغراق نیست اگر ادعا کنیم که یک ارتباط بهینه، از نان شب هم برای مجموعه‌های کاری، اعم از شرکت‌های تجاری، ادارات و سازمان‌ها واجب‌تر است. در همین راستا، سانترال پاناسونیک بهترین و جامع‌ترین راهکاری است که از سوی متخصصین حوزه ارتباطات، به مدیران این مجموعه‌ها پیشنهاد می‌شود. راه‌اندازی یک مرکز تلفن یا همان سانترال پاناسونیک، می‌توانید بخش عظیمی از ارتباط با مشتریان را سر و سامان دهد. پاناسونیک، این برند درخشان در حوزه تجهیزات مخابراتی مانند انواع کارت سانترال پاناسونیک سال‌هاست که امتحان خود را در این عرصه پس داده است و بهترین انتخاب برای راه‌اندازی یک مرکز تلفن به شمار می‌رود. اگر به دنبال بهینه‌ترین ارتباط با مشتریان خود هستید، قدم اول خرید و نصب دستگاه سانترال پاناسونیک و به دنبال آن، استفاده از یک مرکز تلفن جامع و یکپارچه است. شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی پاناسونیک بیش از دو دهه است که در کنار مشتریان خود حضور دارد. عرضه انواع دستگاه‌های سانترال پاناسونیک و راه‌اندازی مراکز تلفن در مجموعه‌های کاری، یکی از تخصص‌های اصلی ایده آل گستر محسوب می‌شود.

دستگاه سانترال یا مرکز تلفن چیست؟

دستگاه سانترال به عنوان هسته اصلی یک مرکز تلفن پاناسونیک عمل می‌کند. خطوط شهری مجموعه، وارد این دستگاه شده و تبدیل به داخلی‌های مورد نیاز برای کارمندان و بخش‌های مختلف می‌شوند. ناگفته پیداست که در زمینه طراحی و ساخت این دستگاه‌ها، هیچ نام و برندی توانایی رقابت با پاناسونیک را ندارد.

سانترال‌های پاناسونیک از یک جنبه، بر اساس ظرفیتی که دارند به دو دسته سانترال‌های پرظرفیت و سانترال‌های کم‌ظرفیت تقسیم‌بندی می‌شوند. سانترال‌های کم ظرفیت پاناسونیک، یک انتخاب ایده آل برای مجموعه‌های کاری کوچک و متوسط به شمار می‌روند. به عنوان یک نمونه از این دستگاه‌های پاناسونیک، می‌توان به مدل‌های سری TES اشاره کرد

در سوی مقابل، سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌های بزرگ، باید به فکر راه‌اندازی یک سانترال پرظرفیت پاناسونیک باشند. TDE ، TDA و NS از مهم‌ترین سری‌های سانترال پرظرفیت پاناسونیک محسوب می‌شوند.

مزایای سانترال

راه‌اندازی یک مرکز تلفن سانترال، قابلیت‌های زیادی را در اختیار مدیران کسب و کار قرار می‌دهد. از جمله مهم‌ترین مزایایی که با استفاده از سانترال پاناسونیک به دست می‌آورید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدیریت کامل تماس‌ها با استفاده از کدهای قابل برنامه‌ریزی

با استفاده از این کدها می‌توانید تماس‌های خارج از مجموعه را به دلخواه مسدود کنید.

آسان‌تر شدن ارتباطات داخل مجموعه

با راه‌اندازی مرکز تلفن سانترال، می‌توانید تماس‌های داخل مجموعه را با بهترین کیفیت و البته به صورت رایگان، فراهم کنید.

راه‌اندازی اپراتور گویا

این قابلیت باعث می‌شود که هیچ تماسی را از دست ندهید، زیرا تمامی تماس‌ها در یک صف انتظار قرار گرفته و به نوبت پاسخ داده می‌شوند.

سفارشی کردن پیام خوش‌آمد گویی برای کسب و کار خود

با استفاده از تلفن سانترال پاناسونیک می‌توان صدای دلخواه خود را برای خوش‌آمدگویی ابتدایی و راهنمایی کاربر ضبط کنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *