تلفن پاناسونیک مدل KX-TG3822JX

ویژگی های محصول

نقد و بررسی تلفن پاناسونیک مدل KX-TG3822JX


تلفن پاناسونیک مدل KX-TG3822JX دستگاهی با ظاهری بسیار حرفه‌ای و با امکانات نسبتاً بالا است که می‌توان برای بسیاری از مکان‌ها استفاده کرد. در حقیقت باید گفت که این تلفن یک دستگاه ارتباطی پرکاربرد است و به راحتی نیازهای گروه‌های خاص را برطرف می‌کند. دو عدد گوشی بی سیم و برقراری ارتباط با آن و همچنین امکان تماس از طریق پایه دستگاه دو ویژگی اصلی خرید تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3822JX هستند. ویژگی‌هایی که به‌عنوان مزیت‌های مهم این تلفن به حساب می‌آیند.

۲۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان

مشکی

بررسی ظاهر و اندازه تلفن پاناسونیک KX-TG3822JX


اندازه ابعاد تلفن پاناسونیک KX-TG3822JX برابر با ۱۷۳×۱۶۳×۱۳۷ میلی‌متر است. با توجه به ابعاد شاید کمی بزرگ به نظر برسد که البته باید گفت تا حدی هم به دلیل داشتن ویژگی‌های قابلیت تماس از طریق پایه طبیعی است؛ اما به آن صورتی نیست که فضای زیادی را اشغال کند. البته باید گفت که این مدل گوشی دارای دو پایه است که یک پایه فقط مکانی برای شارژ گوشی دوم است. به هر حال هیچ کدام فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و می‌توان روی میزهای کوچک قرار داد. این از مزیت‌های تمامی تلفن‌های پاناسونیک است که مشکلی در اشغال فضا به وجود نمی‌آورد.

از نظر ظاهر و قرارگیری دکمه‌ها شاید کمی شلوغ به نظر برسد. به هر حال دستگاهی با قابلیت تماس گرفتن باید دکمه‌های زیادی هم داشته باشد؛ اما نکته مهم اینکه در طراحی و ساخت تمامی مدل‌ها سعی شده تا از آرگونومی بسیار حرفه‌ای استفاده شود تا کاربران در پیدا کردن دکمه‌ها و گرفتن آن‌ها هیچ مشکلی نداشته باشند. همچنین فضای مناسبی بین آن‌ها بوده و از این می‌تواند باعث افزایش و بهبود تجربه کاربری شود.

فرکانس بسیار بالا


یکی از مزیت‌های اصلی این تلفن داشتن فرکانس بسیار بالا است. این روزها به دلیل وجود دستگاه‌هایی مانند مودم باعث ایجاد اختلال و نویز در تلفن می‌شود. فرکانس این دستگاه برابر با ۲٫۴ گیگاهرتز است. عددی که برای نمونه‌های مشابه برابر با ۱٫۹ گیگاهرتز بوده و از این رو خیال کاربر از بابت نبود اختلال در دستگاه‌های گیرنده و فرستنده بسیار راحت خواهد بود. این ویژگی می‌تواند برای افرادی و دفترهایی مناسب باشد که در آنجا دستگاه‌هایی ارتباطات بسیار زیادی مانند مودم زیاد استفاده می‌شود.

قابلیت‌های روی پایه KX-TG3822JX


مهم‌ترین قابلیت و مزیت تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3822JX روی پایه آن قرار گرفته است. اگر به پایه آن دقت کنید، دکمه‌های زیادی را مشاهده می‌کنید. این دکمه فقط برای زیبایی نیستند؛ بلکه به کاربران امکان برقراری تماس از طریق پایه و حتی برقراری مکالمه را هم می‌دهند. البته این قابلیت‌ها فقط برای این نیست. بلکه این تلفن دارای ویژگی‌های منشی تلفنی، امکان برقراری کنفرانس و دسترسی سریع به شماره است.

منبع تغذیه


تلفن پاناسونیک مدل KX-TG3822JX با برق شهری و ترانس پاناسونیک 5.5 میلی آمپر قابل استفاده میباشد و گوشی این دستگاه با باتری نیم قلمی قابل شارژ پاناسونیک قابل استفاده است که در صورت نیاز میتوانید از آوای شهر امن تهیه نمایید.

نتیجه گیری


برای مشاوره خرید تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3822JX فقط کافی است که با آوای شهر امن تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما به تماس سؤالات شما در خصوص خرید این مدل به صورت کامل و با جزئیات پاسخ می‌دهند. همچنین شما را در خصوص خرید دیگر مدل‌های تلفن با سیم و بی سیم پاناسونیک راهنمایی می‌کنند.

در صورتی که قصد تعمیر تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3822JX داشتید، فقط کافی است که آن را به واحد خدمات ما بسپارید. کارشناسان تعمیراتی ما با داشتن تجربه بالا و با استفاده از به روزترین تجهیزات و قطعات اصل و اورجینال اقدام به عیب‌یابی و برطرف کردن انواع مشکلات سخت افزاری می‌کنند.

قابلیت اتصال به دیوار

ندارد

تعداد خطوط

1 خط

نمایشگر

نمایشگر 1.4 اینچی با نور پس زمینه نمایشگر نارنجی

نور صفحه کلید

دارد

دفترچه تلفن

دارای دفترچه تلفن با قابلیت ذخیره 50 شماره با نام

بلندگوی دیجیتال

دارد

جک هدفون

دارد

منشی تلفنی

دارای منشی تلفنی با قابلیت ضبط پیغام 18 دقیقه ای

قابلیت انتقال تماس

دارد

ارسال و دریافت پیامک

ندارد

قابلیت کنفرانس

دارد

نمایش تماس گیرنده

دارد

شماره گیر سریع

دارد

شماره گیر مجدد

دارد

Room Monitoring

ندارد

منبع برق

برق شهری ( ترانس 5.5 ولت پاناسونیک )

کارکرد هنگام قطعی برق

ندارد

تعداد گوشی های بی سیم

2 عدد

قابلیت تماس از طریق پایه

دارد

قابلیت مکالمه از طریق پایه

دارد

شارژدهی مکالمه

10 ساعت

نوع باتری

4 عدد باتری نیم قلمی قابل شارژ پاناسونیک HHR-55AAAB

بردبیسیم

داخلی حداکثر 50 متر و خارجی حداکثر 300 متر

محتویات داخل بسته

دو عدد گوشی بیسیم
دو عدد ترانس پاناسونیک
دو عدد گیره
یک عدد پایه اصلی
یک عدد شارژر یدک
یک عدد سیم خط
4 عدد باطری قابل شارژ

دفترچه راهنما فارسی

دارد

ساخت کشور

ژاپن

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلفن پاناسونیک مدل KX-TG3822JX”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی