تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG1711

ویژگی های محصول

۱,۲۶۵,۰۰۰ تومان

مشکی

نقد و بررسی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG1711


تلفن پاناسونیک 1711 یکی از ارزان‌ترین‌ تلفن‌های بیسیم موجود در بازارهای ایران محسوب می‌شود. این دستگاه در عین داشتن قیمت بسیار مناسب، از کیفیت قابل قبولی هم برخوردار است و می‌تواند نیازهای شما را از خرید یک تلفن ساده، کاملا برآورده کند. در صفحه نمایش KX-TG1711 از یک نمایش‌گر 1.25 اینچی استفاده شده که می‌تواند شماره‌ها، میزان شارژ باقی مانده گوشی و وضعیت آنتن‌دهی آن را نشان دهد. گوشی بیسیم 1711 تنها 130 گرم وزن دارد و در نتیجه، دست شما را در مکالمه‌های طولانی، خسته نمی‌کند. کلیدهای روی این تلفن پاناسونیک، با فاصله مناسبی از هم‌دیگر قرار گرفته‌اند و این موضوع، شماره‌گیری را برای کاربران، آسان می‌کند.

شرکت Panasonic در ساخت KX-TG1711 از فرکانس 1.9 گیگاهرتز استفاده کرده است. این فرکانس، علاوه بر افزایش برد یا آنتن‌دهی گوشی بی سیم، از تداخل امواج آن با سایر وسیله‌های وایرلس منزل، به خوبی جلوگیری می‌‌کند. شارژدهی فوق‌العاده باتری تلفن را می‌توان یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های تلفن پاناسونیک 1711 دانست. در صورتی که باتری‌‌های گوشی را به صورت کامل شارژ نمایید، می‌توانید تا 15 ساعت مکالمه بدون وقفه را تجربه کنید. یک دفترچه مخاطبین اختصاصی با قابلیت ذخیره 50 شماره مجزا، یکی دیگر از نقاط قوت KX-TG1711 محسوب می‌شود.

روی دستگاه پایه یک کلید با عنوان LOCATOR قرار دارد که می‌توانید از آن برای پیدا کردن مکان گوشی بیسیم (در صورتی که فراموش کرده‌اید آن را کجا گذاشته‌اید) استفاده کنید. متاسفانه تلفن پاناسونیک KX-TG1711 فاقد کلید SPEAKER است و در نتیجه، نمی‌توانید از قابلیت مکالمه بدون دخالت دست، استفاده کنید. هم‌چنین صفحه کلید گوشی بی سیم فاقد نور پس زمینه است. با این وجود، امکانات و کیفیت مدل 1711 در مقایسه با قیمت آن، کاملا قابل قبول و فوق‌العاده هستند. در مجموع و با بررسی تمام جوانب، می‌توان ادعا کرد که اگر از طرفداران تلفن‌های بیسیم ساده و جمع و جور هستید، نباید حتی لحظه‌ای در خرید KX-TG1711 درنگ کنید.

طراحی و ساخت


شرکت پاناسونیک، تلفن KX-TG1711 را با کیفیت بسیار خوبی روانه بازار کرده است. گوشی بیسیم این محصول، در ابعاد 30 × 47 × 159 میلی‌متر و با وزن 130 گرم، طراحی شده است. دستگاه پایه نیز دارای ابعاد 96 × 100 × 53 میلی‌متر است. این دستگاه، فضای زیادی را از منزل شما اشغال نمی‌کند و بسیار سبک و خوش دست نیز محسوب می‌شود.

باتری قدرتمند، ساعت هشدار، دفترچه مخاطبین، کلید LOCATOR و … از جمله قابلیت‌ها و امکاناتی محسوب می‌شوند که در ساخت KX-TG1711 لحاظ شده‌اند. البته با توجه به قیمت این تلفن، کاملا بدیهی است که در قیاس با سایر محصولات Panasonic از ویژگی‌های پیشرفته کمتری برخوردار باشد.

ابعاد (ارتفاع | عرض | طول ) میلی متر

159x47x30 میلی متر

وزن ( گرم )

130 گرم

قابلیت اتصال به دیوار

ندارد

تعداد خطوط

1 خط

نمایشگر

نمایشگر 1.25 اینچی با نور نمایشگر نارنجی

نور صفحه کلید

ندارد

دفترچه تلفن

دارای دفترچه تلفن با قابلیت ذخیره 50 شماره

بلندگوی دیجیتال

ندارد

جک هدفون

ندارد

قابلیت ضبط مکالمه

ندارد

قابلیت انتقال تماس

دارد

ارسال و دریافت پیامک

ندارد

نمایش تماس گیرنده

ندارد

قابلیت کنفرانس

ندارد

شماره گیر سریع

ندارد

شماره گیر مجدد

ندارد

Room Monitoring

ندارد

منبع برق

برق شهری

کارکرد هنگام قطعی برق

ندارد

تعداد گوشی های بی سیم

1 عدد

قابلیت تماس از طریق پایه

ندارد

قابلیت مکالمه از طریق پایه

ندارد

شارژدهی مکالمه

15 ساعت

نوع باتری

باطری نیم قلمی قابل شارژ پاناسونیک NI-MH(AAAx2)

برد بیسیم

50 متر داخلی – 300 متر بیرونی

امکانات و قابلیت ها

قابلیت ذخیره دفترچه تلفن تا 50 مخاطب
فرکانس 1.9 گیگا هرتز
قابلیت پاسخگویی با زدن هر کلید
دارای ساعت زنگ‌دار
دارای کلید Locator

ساخت کشور

ویتنام

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG1711”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی