سوییچ 8 پورت دی-لینک مدل DES-1008C

ویژگی های محصول

سوییچ‌های شبکه ابزارهای بسیار کاربردی برای اتصال ابزارهایی مانند رایانه، دوربین‌مداربسته و چاپ‌گر به شبکه کابلی هستند. شرکت‌های زیادی در حوزه طراحی محصلات حوزه شبکه فعالیت می‌کنند، یکی از شرکت‌های قدرتمند در این حوزه شرکت « دی-لینک» است.

این شرکت محصولی را تحت عنوان «DES-1008C» روانه بازار کرده است. این محصول شرکت دی-لینک درواقع یک سوییچ شبکه با بهره گیری از 8 پورت است.

سوییچ شبکه DES-1008C ازپورت‌های نوع 10/100 مگابیت بر ثانیه بهره می‌برد. در قسمت روبه‌رویی این سوییچ شبکه شرکت دی-لینک نشان‌گرهای LED به چشم می‌خورند که اطلاعات بسیار مفیدی از وضعیت اتصال صحیح دستگاه‌ها به درگاه‌های LAN را ارایه می‌کند.

قسمت پشتی این سوییچ به طور کامل توسط درگاه‌های RJ-45 پوشانده شده است. سوییچ DES-1008C از بدنه‌ای با جنس پلاستیک با کیفیت بهره می‌برد. این سوییچ شبکه کاربردی انرژی خود را از یک آداپتور برق 5 ولتی با میزان شدت جریان 0.5 آمپر تامین می‌کند. اگر قصد تهیه یک سوییچ شبکه با کیفیت ساخت بالا و ابعاد بسیار کوچک برای مصارف خانگی را دارید، DES-1008C محصولی بسیار کاربردی برای شما خواهد بود.

۴۱۸,۰۰۰ تومان

20 عدد در انبار

سوئیچ دی لینک DES-1008C از جمله سوئیچ های شبکه اقتصادی و plug-and-play برای SOHO و کسب و کارهای کوچک و متوسط برای بهره مندی از افزایش پهنای باند Fast Ethernet می باشد که در بازار تجهیزات شبکه به فروش می رسد. این سوئیچ دارای هشت پورت 10/100 می باشد که به شما اجازه می دهد تا شبکه خود را به راحتی گسترش دهید و راهی سریع برای ارتقا شبکه به اتصال سریع ارائه دهید.

شبکه های سریع

سوئیچ دی لینک DES-1008C با سرعت انتقال داده تا 200 مگابیت بر ثانیه در حالت full duplex، برای انتقال سریع فایل ، بازی آنلاین و رسانه های smooth streaming ایده آل می باشند. از ویژگی های این سوئیچ شبکه می توان به پورت های اترنت با دسترسی آسان با نشانگرهای LED در هر پورت اشاره کرد که باعث می شود تا وضعیت لینک را به راحتی تشخیص دهید. MDI/MDIX crossover خودکار اتصال را به یک فشار تبدیل می کند. فقط کابل های خود را متصل کنید و آماده کار هستید.

حفظ انرژی

سوئیچ دی لینک DES-1008C را با استاندارد 802.3az Energy Efficient Ethernet پیاده سازی می کنند ، که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش گرما به صورت خودکار می شود بدون اینکه بر روی عمکرد دستگاه تاثیر بگذارد. سوئیچ ها می توانند خاموش شدن رایانه متصل یا عدم وجود ترافیک اترنت را تشخیص دهند و پورت را در حالت آماده به کار قرار دهند، در نتیجه باعث ذخیره مقدار قابل توجهی از انرژی می شود.

علاوه بر این، سوئیچ مصرف برق برای هر پورت را با توجه به طول کابل متصل به آن بهینه می کند و فقط به همان اندازه که لازم است برق مصرف می کند. هر دوی این ویژگی ها به شما کمک می کند تا در مصرف انرژی به صورت خودکار صرفه جویی کنید.

قابلیت نصب Plug and Play

سوئیچ دی لینک DES-1008C از جمله دستگاه های Plug-and-Play می باشد که نیازی به پیکربندی ندارد، بنابراین نصب این دستگاه ساده و بدون دردسر است. کاربران به راحتی می توانید چندین کامپیوتر را بهم متصل کنید، فایل ها، موسیقی و فیلم را در خانه یا دفتر کار کوچک خود به اشتراک بگذارید یا یک محیط بازی چند نفره ایجاد کنند. کنترل جریان x802.3 هنگامی که بافر پیغام پرشدن را دریافت می کند، بسته های از دست رفته را به حداقل می رساند و به شما اتصال مطمئن تری برای همه دستگاه های متصل می دهد.

 

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوییچ 8 پورت دی-لینک مدل DES-1008C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی