تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GXP1625 با دو اکانت SIP

ویژگی های محصول

تلفن تحت شبکه گرانداستریم مدل GXP1625 یک تلفن VoIP با کیفیت صدای بالا و امکانات پیشرفته است که برای استفاده در سیستم های تلفنی شرکتی و کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده است.

۱,۸۴۸,۰۰۰ تومان

1 عدد در انبار

نقد و بررسی تلفن تحت شبکه گرنداستریم GXP1625

تلفن تحت شبکه GXP1625 یک تلفن ویپ کارمندی مقرون به صرفه با کیفیت بالا و قابل اعتماد برای مشاغل کوچک با حجم مکالمه سبک تا متوسط است. این محصول برای سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، یک انتخاب قابل اعتماد و مناسب است. تلفن گرنداستریم 1625 از دو اکانت SIP و دو پورت اترنت RJ45 و POE پشتیبانی می‌کند. کیفیت صدای HD، رابط کاربری جذاب و قابلیت‌های فراوان از دیگر ویژگی های این تلفن است.

در کنار صفحه نمایش گرافیکی این دستگاه، دو عدد کلید مدیریت خط دیده می‌شوند. 3 کلید قابل برنامه‌ریزی XML نیز از دیگر نقاط قوت GXP1625 به شمار می‌روند.
کیفیت صدای تلفن تحت شبکه 1625 در حالت استفاده از گوشی و اسپیکر، به صورت HD است. روی بدنه این دستگاه، دو عدد پورت شبکه دیده می‌شوند که با پشتیبانی از PoE شما را از پریز برق و آداپتور بی‌نیاز می‌کنند. به عبارتی دیگر، GXP1625 برق مورد نیاز خود را از طریق کابل شبکه دریافت می‌کند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند تنظیمات این تلفن را از طریق صفحه نمایش یا رابط وب انجام دهند. قابلیت برقراری کنفرانس 3 طرفه نیز باعث می‌شود در کمترین زمان ممکن با سایر بخش‌های مجموعه، ارتباط برقرار کنید.

صفحه نمایش تلفن گرنداستریم GXP1625 از نور پس زمینه برخوردار است که در محیط‌های تاریک هم اطلاعات روی آن، به راحتی و به صورت واضح، قابل مشاهده است. یک جک هدست نیز برای اتصال هدست‌های استاندارد، هدست های ویپ با اینترفیس RJ9 تعبیه شده است. قابلیت انتقال تماس، سازگاری با استریسک، پشتیبانی از کدک صوتی G.722، قابلیت اتصال به دیوار و … از دیگر ویژگی‌های تلفن حرفه‌ای GXP1625 محسوب می‌شوند.

این تلفن مصرف خانگی ندارد و برای راه اندازی آن باید مرکز تلفن ویپ داشته باشید .

-پشتیبانی از 2 خط تلفنی: با این ویژگی، کاربران می توانند به دو خط تلفنی مختلف به صورت همزمان متصل شوند و تماس های خود را دریافت کنند یا برقرار کنند.

-صفحه نمایش LCD با کیفیت بالا: صفحه نمایش 132×48 پیکسل با نور پس زمینه قابل تنظیم، برای نمایش اطلاعات تماس، تاریخ و ساعت و وضعیت خط تلفنی استفاده می شود.

-کیفیت صدای بالا: تلفن تحت شبکه گرانداستریم مدل GXP1625 با استفاده از فناوری HD Audio، صدایی با کیفیت بالا و واضح را برای کاربران فراهم می کند.

-دارای 2 پورت شبکه: این تلفن دارای 2 پورت RJ45 برای اتصال به شبکه است که امکان اتصال تلفن به اینترنت و شبکه را فراهم می کند.

-امکان اتصال هدست: تلفن تحت شبکه گرانداستریم مدل GXP1625 امکان اتصال هدست را دارد تا کاربران بتوانند به راحتی تماس های خود را با کیفیت بالا انجام دهند.

-دارای کلیدهای میانبر: این تلفن دارای 3 کلید میانبر برای دسترسی سریع به شماره های مورد علاقه یا ویژگی های تلفنی است.

-پشتیبانی از پروتکل SIP: با استفاده از پروتکل SIP، این تلفن می تواند با بیشتر سیستم های تلفنی شبکه ای سازگار باشد و برای ارتباطات صوتی و تصویری استفاده شود.

-قابلیت نصب آسان: این تلفن تحت شبکه به راحتی قابل نصب و پیکربندی است و با استفاده از رابط کاربری گرافیکی، کاربران می توانند به راحتی تنظیمات مورد نیاز خود را انجام دهند.

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلفن تحت شبکه گرنداستریم مدل GXP1625 با دو اکانت SIP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی