گیت وی FXS گرند استریم HT802

ویژگی های محصول

گیت وی یا مبدل تلفن آنالوگ به آی پی گرند استریم Grandstream HT802  یکی از بهترین تجهیزات شبکه می باشد که جهت اتصال تلفن های آنالوگ، ماشین فکس و سانترال های سنتی به شبکه ویپ مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد و قابلیت تبدیل سیگنال های آنالوگ صوتی را به بسته های IP جهت نقل و انتقال در شبکه ی IP  را دارد و این عمل را به صورت عکس نیز انجام می دهد به این صورت که بسته های IP دیجیتال را به جریان صوتی آنالوگ تبدیل می کند.

قیمت اصلی ۲,۴۲۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲,۱۶۰,۰۰۰ تومان است.

ناموجود

گیت وی یا مبدل تلفن آنالوگ به آی پی گرند استریم Grandstream HT802  یکی از بهترین تجهیزات شبکه می باشد که جهت اتصال تلفن های آنالوگ، ماشین فکس و سانترال های سنتی به شبکه ویپ مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد و قابلیت تبدیل سیگنال های آنالوگ صوتی را به بسته های IP جهت نقل و انتقال در شبکه ی IP  را دارد و این عمل را به صورت عکس نیز انجام می دهد به این صورت که بسته های IP دیجیتال را به جریان صوتی آنالوگ تبدیل می کند.

ویژگی های مبدل تلفن آنالوگ به آی پی گرند استریم  HT802

مبدل VoIP گرند استریم HT802 جهت تبدیل سیگنال آنالوگ به دیجیتال طراحی و تولید شده است. بدنه ی آن از پلاستیکی محکم و فشرده ساخته شده است و در برابر فشار و ضربات احتمالی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. در بازار تجهیزات شبکه این محصول با نام ATA گرنداستریم شناخته می شود. چراغ های LED بر روی بدنه ی دستگاه تعبیه شده اند تا علاوه بر روشن و خاموش بودن دستگاه، وضعیت سیستم، تلفن ها و پورت ها را نیز نمایش دهند. برای دسترسی راحت تر کاربران، دکمه ی POWER همراه با 5 پورت مختلف در قسمت بالای مبدل FXS گرند استریم، تعبیه شده اند که پورت های آن شامل: دو پورت FXS جهت اتصال دستگاه های مرکزی مثل تلفن یا PBX به یک آداپتور ویپ، یک پورت شبکه ی RJ45 جهت ارتباط با شبکه IP و دو پورت تلفنی RJ11 برای مصارف VoIP ، تماس تلفنی مبتنی بر اینترنت، اتصال مستقیم تلفن ثابت به مودم و اینترنت می باشند.

مبدل تلفن آنالوگ به آی پی گرند استریم Grandstream HT802

فاصله ی سیم کشی تلفن یا فکس تا پورت FXS دستگاه، معادل با 1 کیلومتر می باشد. وزن سبک 114 گرمی و ابعاد جمع و جور 100*100*29.5 میلی متری مبدل گرند استریم، باعث شده تا فضای کمی از محیط کار شما را اشغال کند. این دستگاه به نوعی یک آداپتور آنالوگ به شمار می رود. ولتاژ مصرفی آن 5 ولت و شدت جریان خروجی آن 1 آمپر می باشد. ATA گرنداستریم در صورت قطع ارتباط سرور می تواند به صورت خودکار به سرور دوم متصل شود. مبدل VOIP از طریق پورت FXS به تلفن آنالوگ وصل می شود و بعد از آن از طریق کابل ( Ethernet RJ45) با شبکه محلی (LAN) ارتباط برقرار می کند.

قابلیت های ATA مبدل VoIP گرند استریم HT802

مبدل Grandstream HT802 تجهیزات آنالوگ را جهت استفاده در سیستم های مختلف به سیستم دیجیتال تبدیل می کند و با این روش موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود. همچنین از فرمت های مختلف Caller ID و کنفرانس های صوتی سه نفره پشتیبانی می کند.

پروتکل های امنیتی آن شامل SRTP، TLS ، SIPS و HTTPS می باشند که با رمزگذاری صدا در حین انتقال، باعث افزایش امنیت ارتباط می شوند و در انتقال صدا و فکس بهترین کیفیت را در اختیار کاربران قرار می دهند. این محصول از کدک های زیادی نظیر G.711, G.723, G.729A/B/E, G.726-32, AAL2-G.726 (16/24/32/40), iLBC پشتیبانی می کند.

در واقع کدک یک الگوریتم فشرده‌ سازی می باشد که از قدرت CPU ها برای انجام بهتر کارها استفاده می‌کند و کیفیت ارتباطات را به میزان قابل توجهی بالا می برد. مبدل گرند استریم HT802 از پروتکل های SIP,SRTP,STUN و T.38 برای ارسال فکس پشتیبانی می کند.

پروتکل T.38 در گیت وی گرند استریم

T.38 پیامی را که قرار است فکس شود در قالب بسته های اطلاعاتی بر روی پروتکل TCP/IP با حداکثر سرعت 33,600 بیت بر ثانیه ارسال می کند.

مبدل تلفن آنالوگ به آی پی گرند استریم Grandstream HT802

پروتکل SIP و گیت وی GrandStream

در واقع پروتکل SIP یک پروتکل سیگنالینک ارتباطی می باشد که جهت کنترل ارتباطاتی نظیر: انتقال صدا و ویدئو بر روی شبکه‌های IP و همچنین شروع، تغییر و پایان session های ارتباطات Multimedia مورد استفاده قرار می گیرد.

ATA گرنداستریم HT802 با دارا بودن ویژگی هایی نظیر: انتظار مکالمه، انتقال تماس، پشت خطی، فوروارد، کنفرانس صوتی سه نفره و پشتیبانی از کدک های متنوع صوتی می تواند بهترین گزینه برای انتخاب و خرید باشد.

 مشخصات مبدل تلفن آنالوگ به آی پی گرند استریم Grandstream HT802

  • برند: Grandstream
  • مدل: HT802
  • وزن: 114 گرم
  • ابعاد: 100*100*29.5 میلی متر
  • تعداد پورت FXS : دو عدد
  • تعداد پورت تلفنی RJ11: دو عدد
  • تعداد پورت شبکه RJ45: یک عدد
  • طول سیم داخلی: تا ۱۰۰۰ متر
  • چراغ LED: دارد
  • قابلیت پشتیانی از پروتکل صوتی SIP
  • قابلیت تنظیم از طریق آدرس WEB و تلنت: دارد
  • ID Caller : Bellcore type 1 & 2, ETSI, BT, NTT and DTMF-based CID
  • پروتکل فکس: 38 و G.711
  • ولتاژ مصرفی: ۵ ولت ۱ آمپر
  • سیگنالینگ DTMF پشتیبانی شده: RFC2833 , SIP INFO
  • پشتیبانی از پروتکل های امنیتی: SRTP، TLS ، SIPS و HTTPS
  • پشتیبانی از کدک های:711, G.723, G.729A/B/E, G.726-32, AAL2-G.726 (16/24/32/40), iLBC

 

شما میتوانید این دستگاه را از فروشگاه اینترنتی آوای شهر امن تهیه نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره تلفنی رایگان میتوانید با ما در تماس باشید.

تعداد و نوع پورت ها

1×10/100BASE-T, 2×FXS

پشتیبانی از کدک

G.711 with Annex I (PLC) and Annex II (VAD/CNG), G.723.1, G.726, G.729A/B, iLBC, OPUS

دمای کارکرد

Max Operating Temperature : 40 °C, Min Operating Temperature : 0°C

ابعاد دستگاه

Depth: 10cm, Width : 10cm, Height : 2.9cm

وزن

0.1kg

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیت وی FXS گرند استریم HT802”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی