سوییچ 24 پورت گیگابیتی و رکمونت تی پی-لینک مدل TL-SG1024

ویژگی های محصول

سوئیچ های شبکه یکی از محصولات پرفروش و کاربردی شرکت TP-LINK هستند که به سه صورت سوئیچ‌های مدیریتی، سوئیچ‌های غیر مدیریتی و سوئیچ‌های هوشمند عرضه می‌شوند. این سوئیچ ها در دو حالت کاربری رکمونت یا Rackmount (قابل استفاده در رک) و دسکتاپ (Desktop) ارائه می‌شوند. سوئیچ غیر مدیریتی (Unmanaged Switch) در ساده‌ترین تعریف به سوئیچی اطلاق می شود که نیاز به نصب و پیکربندی ندارد و در حقیقت فاقد پردازنده و یا حافظه هستند و اطلاعات و دیتای شبکه را فارغ از محتوا یا پروتکل و صرفا از طریق پورت‌های اترنت سیمی یا نوری سوییچ می‌کنند

۴,۲۹۰,۰۰۰ تومان

ناموجود

بررسی و خرید سوییچ 24 پورت گیگابیتی تی پی لینک TL SG1024

سوئیچ های شبکه یکی از محصولات پرفروش و کاربردی شرکت TP-LINK هستند که به سه صورت سوئیچ‌های مدیریتی، سوئیچ‌های غیر مدیریتی و سوئیچ‌های هوشمند عرضه می‌شوند. این سوئیچ ها در دو حالت کاربری رکمونت یا Rackmount (قابل استفاده در رک) و دسکتاپ (Desktop) ارائه می‌شوند. سوئیچ غیر مدیریتی (Unmanaged Switch) در ساده‌ترین تعریف به سوئیچی اطلاق می شود که نیاز به نصب و پیکربندی ندارد و در حقیقت فاقد پردازنده و یا حافظه هستند و اطلاعات و دیتای شبکه را فارغ از محتوا یا پروتکل و صرفا از طریق پورت‌های اترنت سیمی یا نوری سوییچ می‌کنند.

سوئیچ TL-SG1024

سوئیچ 24 پورت TL-SG1024 یکی از بهترین سوئیچ‌های غیر مدیریتی موجود در بازار است که توسط شرکت تی پی لینک به بازار جهانی عرضه شده است. این سوئیچ میزان امنیت و سرعت انتقال اطلاعات را در زیرساخت‌های شبکه بهبود می‌بخشد. سوئیچ 24 پورت TL-SG1024 بدون نیاز به نصب و پیکربندی و تنها به صورت Plug and Play و با ارائه پورت‌های اترنت پرسرعت، یکی از بهترین گزینه‌ها برای راه‌اندازی شبکه‌های خانگی، سیستم‌های نظارتی و کسب و کارهای کوچک و همچنین انتخابی مناسب جهت ارتقای شبکه فعلی به نسل شبکه‌های پرسرعت گیگابیتی است.

این محصول چگونه کار می‌کند؟

سوئیچ اترنتی TL-SG1024 با یک ارتقای کم هزینه، ساده و یکپارچه گزینه‌ی بسیار مناسبی برای جایگزین کردن شبکه‌ی قبلی شما و ارتقا آن به یک شبکه‌ با سرعت 1000Mbps (معادل 125 مگابایت بر ثانیه) خواهد بود. سوئیچ 24 پورت TL-SG1024 یکی از پرفروش‌ترین سوئیچ‌های غیر مدیریتی شرکت تی پی لینک است که دارای 24 عدد پورت اترنت با سرعت 10/100/1000 مگابیت بر ثانیه است. این پورت‌ها از نوع RJ45 بوده و از قابلیت Auto-Negotiation برخوردار هستند و از حالت Auto MDI/MDIX پشتیبانی می‌کنند که نتیجه‌ی آن ایجاد بستری امن برای سوئیچنگ اطلاعات خواهد بود. با وجود مزیت MDI و MDIX خودکار، نیازی به کابل‌های متقاطع و پورت‌های Uplink نیست. عملکرد سوئیچ هنگام انتقال فایل‌های سنگین نیز به لطف استفاده از Jumbo Frame با ظرفیت 10KB به طرز چشمگیری تقویت شده است. سوئیچ 24 پورت TL-SG1024 با بهره‌گیری از ویژگی سوئیچینگ Non-Blocking، داده‌ها و اطلاعات را برای ایجاد حداکثر ظرفیت پذیرش و ارائه بالاترین سرعت سیمی، ارسال و فیلتر می‌کند. کنترل جریان IEEE 802.3x برای حالت Full Duplex و Backpressure برای حالت Half Duplex تراکم ترافیک را کاهش می‌دهد و سبب می‌شود تا خرابی دیتا یا اطلاعات در طول شبکه به حداقل برسد. استفاده از امکانات پیشرفته‌ی فوق باعث عملکرد بهتر سوئیچ‌های شرکت تی پی لینک می‌شود.

طراحی ساده اما مدرن و پیشرفته

جنس بدنه سوئیچ 24 پورت TL-SG1024 فلزی است و به دلیل طراحی خاص خود فاقد فن خنک‌کننده است و طبیعتا کاملا بی‌صدا کار می‌کند. این سوئیچ به صورت رکمونت (قابل استفاده در رک های دیواری و ایستاده) ارائه شده و به دلیل زیبایی ظاهری و قیمت پایین، بهترین گزینه برای راه‌اندازی شبکه‌های کوچک و متوسط مانند دفاتر، مغازه‌ها و منازل است. از دیگر مشخصات ظاهری سوئیچ 24 پورت TL-SG1024 می‌توان به نشانگرهای موجود در قسمت جلوی دستگاه اشاره کرد، این نشانگرها دارای لامپ‌های LED سبز جهت نشان دادن لینک بودن و فعالیت پورت‌ها و همچنین روشن یا خاموش بودن دستگاه طراحی شده‌اند. این سوئیچ از منبع تغذیه AC با ولتاژ ورودی 100 الی 240 ولت و فرکانس 50 الی 60 هرتز استفاده می‌کند. حداکثر اتلاف گرمای ناشی از کارکرد این دستگاه مقدار BTU/h 44.63 است.

فناوری سبز تی ‌پی ‌لینک

سوئیچ 24 پورت TL-SG1024 با استفاده از پورت‌های اترنت پرسرعت گیگابیت (Gigabit Ethernet) ، برای کاربران کسب و کارهای کوچک و SOHO (ادارات کوچک و ادارات خانگی) طراحی شده است. این محصول از تکنولوژی سبز (Green Technology) بهره می‌برد که باعث کاهش برق مصرفی شده و در نتیجه منجر به 40درصد صرفه‌جویی در میزان مصرف انرژی می‌شود. بالغ بر 80% از مواد استفاده شده در بسته‌بندی این محصول قابل بازیافت هستند که این ویژگی‌ها باعث سازگاری بیشتر با طبیعت (Eco-Friendly) و حفاظت بهتر از محیط زیست خواهد شد. سوئیچ 24 پورت TL-SG1024 میزان مصرف انرژی را به طور خودکار و بر اساس وضعیت ارتباط (Link) و طول کابل تنظیم می‌کند. همچنین این محصول از استاندارد زیست‌محیطی RoHS اتحادیه اروپا که استفاده از مواد خطرناک خاص را ممنوع کرده است، پیروی می‌کند.

 

شما میتوانید این دستگاه را از فروشگاه اینترنتی آوای شهر امن تهیه نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره تلفنی رایگان میتوانید با ما در تماس باشید.

قابلیت‌های آداپتور شبکه

نشانگر LED

ظرفیت سوییچینگ

۴۸ گیگابیت بر ثانیه (۴۸Gbps)

نوع پورت‌ها

۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰Mbps RJ۴۵

تعداد پورت‌

۲۴ عدد

جدول آدرس مک

۸K

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوییچ 24 پورت گیگابیتی و رکمونت تی پی-لینک مدل TL-SG1024”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

محصولات پیشنهادی